Translate

miercuri, 22 februarie 2017

Portretul unui suflet românesc


  În parohia noastră, când spui „doamna Mărioara”, ai putea cu ușurință să vizualizezi personificarea bucuriei, dăruirii și dragostei față de Biserica Lui Hristos, prin iubirea de oameni și tradiția românească. Toate minunățiile croșetate ce se află în vânzare la standul de donații „Construiește împreună cu Nepsis Logroño!”, sunt lucrate manual de doamna Mărioara Pașca – mărunțica noastră dragă și plină de viață, este un exemplu pentru fiecare dintre noi.
Iată că s-a împlinit un an de când mâinile acestui suflet de aur croșetează și donează, fără oprire mărțișoare, iepurași, brăduți, clopoței, oameni de zăpadă, ouă, brățări, cocarde și trăistuțe tricolore, flori, jucării, botoșei, bentițe și hainuțe – toate dăruite nouă, pentru a le vinde și dona pentru fondul necesar construcției noii Biserici.
  Pentru a o cunoaște mai bine, am îndrăznit să „o descoasem” și să aflăm împreună cine este această doamnă și care sunt motivațiile implicării sale în toate acțiunile parohiei noastre. În rândurile ce urmează vom reda un scurt dialog cu dumneaei.
-       Doamna Mărioara, ne puteți spune ce anume v-a determinat să construiți împreună cu noi și croșetând? Spun „și croșetând”, fiindcă sunteți unul dintre ctitorii fruntași ai Sfintei noastre Biserici și, de asemenea, nu mai e un secret pentru nimeni că faceți și sarmale excepționale, pe care le aduceți cu fiecare ocazie.

-       Nu m-am gândit prea mult niciodată de ce fac asta. Eu așa știu, că dacă faci pentru Biserică și pentru oameni, Dumnezeu îți răsplătește și chiar așa este. Dacă fiecare aducem câte puțin din ce avem și ce știm, fiecare vom avea mai mult la sfârșit. Mie îmi place lucrul de mână. Mai greu a fost să mă apuc, până am găsit ața potrivită și metoda cum să croșetez ouăle (că pe acelea le-am făcut prima dată).

-       Ați croșetat și în Plaza San Bartolome, de San Mateo 2016. Cum au reacționat spaniolii?

-       Spaniolii s-au arătat interesați și asta este important pentru noi, să le arătăm și lor cum sunt românii cu adevărat. (râde) Foarte interesați au fost și de sarmale, cozonaci și plăcinte, că Elena (*n.a. doamna Elena Coca) a donat și ea pentru Biserică de San Mateo și a stat acolo, la vânzare.

-       Doamna Mărioara, cât câștigați din activitatea asta?

-       Cum cât câștig? Vă referiți la bani? Știu că există oameni care nu înțeleg cum vine asta să muncești fără bani, dar le spun și lor: încercați măcar o dată să faceți ceva pentru suflet, nu pentru buzunare și o să fiți bogați cu adevărat. Noi suntem voluntari, nu câștigăm bani cu asta. Plata noastră va fi la sfințirea Bisericii ctitorite de noi, în plus, Dumnezeu are grijă de fiecare după sufletul, fapta și vorba lui. Nu trebuie să port eu grija celor care cred greșit despre noi.

-       Știu că ați onorat comenzi și de acasă iar banii obținuți i-ați dat tot la Biserică, la fondul pentru construcție.

-       Da, așa este. Eu așa am zis de la început, că fac asta pentru Biserică și așa fac.

-       Este ceva ce ați vrea să le transmiteți românilor din parohia noastră?

-       Aș vrea numai să îi rog să fie români cu adevărat, să fie mai implicați în activități, adică să gândească întâi cu sufletul, să îmbrace cu mândrie portul nostru popular și să le arătăm și spaniolilor că suntem uniți.  

     Îi mulțumim din inimă pentru ceea ce este și ceea ce face pentru comunitatea noastră, alături de ceilalți voluntari excepționali. Nu a fost ușor să obțin acordul dumneaei de a transcrie și publica aceste gânduri. Prima sa reacție a fost „Nu trebuie să spuneți despre mine, că nu fac nimic așa măreț, ca să fie spus public!”. Ba da, draga noastră, faceți mai ales prin ceea ce tocmai ați spus. Bunul Dumnezeu să vă țină sănătoasă și în putere, pentru a inspira și alți români cu suflet frumos, să ni se alăture.

(Un interviu de Mădălina Basarman, publicat cu binecuvântarea Părintelui Vasile Magnet,
Logroño, 22 februarie 2017)

Un comentariu:

  1. Mulțumesc pentru tot Dr. Ellen! După ce te-am contactat pentru a mă ajuta să nu mai divorțez de soțul meu, soțul meu a încetat să mai depună acte de divorț și lucrurile stau mult mai bine. După cum ai spus, tot procesul de divorț a fost anulat, femeia rea ​​care a creat probleme în căsnicia mea a părăsit soțul meu și acum suntem foarte fericiți împreună. Împărtășesc această experiență de viață cu oricine se confruntă cu provocări similare în relația lor, căsătorie sau orice altă problemă. , o puteți contacta pe Dr Ellen pe WhatsApp +2349074881619
    Ea este competentă în următoarele vrăji:
    * vrăji de dragoste
    * vrăji de căsătorie
    * vrăji de bani
    * vrăji de frumusețe
    * Vrăji de noroc
    * Vrăji de atracție sexuală
    * Vrăji de vindecare a SIDA
    * Vrăji de loterie
    * Blestemele elimină imediat vrăjile
    * Vrăji de protecție
    * Vrăji de loterie
    * Vrăji norocoase
    * Vraja de fertilitate
    * Inel de telekineză 💍
    E-mail: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    RăspundețiȘtergere